6.27.2011

New York Fashion Week: Mark Indelicato

マーク・インデリカト。俳優であり、アルファファッションブロガーでもある。彼の出演していたアグリーベティは私にとって、たぶんこの世の中で一番共感できるテレビシリーズだった。私自身、ファッション業界にとびこんでエディターみたいなことを高校生の頃からやってたし、家族にも危機があったから、ベティーや彼女を取り巻く個性豊かな登場人物にすごく感情移入していた。

Mark Indelicato is an actor and also an alfa-fashion blogger. He appears in the US comedy series Ugly Betty. I could particularly sympathize with the show as I myself was still in high school when I first jumped into the fashion world and began working like an editor. I also had some difficulties in my family at that time just like the TV show. So I could easily relate to Ugly Betty and the unique characters surrounding her.






His blog
http://thefashiongangster.com/



彼のエッジィーで上品な着こなしは、ジャスティン・スアレスそのものだったかも。またどこかのファッションウィークでお会いできることを楽しみにしています。
His edgy and elegant way of wearing clothes was just like Justin Suarez himself. I look forward to meeting him again at the fashion week somewhere.



Emi

2 件のコメント:

  1. こんにちは^^
    昨日大学帰りのバスで声かけてもらった絢です!!
    さっそくtwitterフォローしてblogもチェックしてみたら、えみちゃん超有名人だったんだね!!びっくり!!
    素敵な活動してて、本当にキラキラgirlでうらやましい♥これからも頑張ってね、応援してます☆

    返信削除
  2. >絢さん
    コメントありがとうございます! 靴が可愛かったあやさんだ♪
    こちらこそ、いきなり話しかけたのに優しく対応してくれてありがとうございます。 全然、有名人ではないですよ(汗)

    絢さんのブログもみましたー! ヴィヴィットなメイクすごく似合ってました!こんど遊びましょう!

    xx E

    返信削除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...